Travel: IRELAND (Day 6: Causeway Costal Route)

Šesti dan je bil namenjen celodnevnu izletu proti severu. Mislim, da je bila odločitev, da dam 25 funtov za turistično turo do Velikanove poti (Giant's Causeway), zelo pametna. Bila sem na busu s hiperaktivnim, odprtim, non-stop-govorečim, happy-go-lucky (kot se je sam poimenoval) šoferjem/vodičem Troy-em in tako zvedla vse mogoče zgodbe povezane s kraji, ki smo jih vidli, poleg tega pa se še nekajkrat zjokala od smeha ob njegovih šalah. Med drugim je bil zelo navdušen nad dejstvom, da sem iz Slovenije in je hitro vsem ostalim turistom, iz Avstralije, Kanade, Kitajske in drugih oddaljenih držav, začel ponujati izlet v Slovenijo s prenočiščem pri meni. :)

Z avtobusom smo se peljali po obalni cesti (Causeway Costal Route). Seveda sem upoštevala nasvet prijaznega fanta iz hostla in se usedla na desno stran avtobusa in tako celo pot uživala ob pogledu na raznoliko in čudovito obalo Severne Irske. Ohhhhh, človek ne najde besed. Te barve. In seveda, spet je bilo sončno (hvala!), tako da res lepše ne bi moglo bit. 

Prvi glavni postanek je bil pri visečem mostu Carrick-a-rede. Pridna turistka Kaja je tokrat dala 5 funtov za (precej tresoč :D) sprehod čez most, kar ne obžalujem, saj je bil razgled na morje in klife na drugi strani še bolj čudovit. Za vse Game of Thrones fene, veliko scen iz serije je bilo posnetih na krajih, ki sem jih vidla oziroma se peljala mimo včeraj, tako da priporočam. :)

Drugi glavni postanek pa je bil pri Velikanovi poti (Giant's Causeway), ki je ena izmed svetovnih čudes ter Unescov spomenik svetovne naravne dediščine. Tukaj sem si privoščina vodeno turo, tako da sem zvedla precej več, kot bi, če bi se tam sprehajala sama, pa še to iz ust vodiča, ki izvira iz družine, ki od vedno živela in se preživljala, tako ali drugače, na tej obali. Zakaj se obali reče Velikanova pot ne bom pisala, lahko si razlago poiščete sami, priporočam pa, da to tako kot jaz, iz prve roke, ob obali. ;) 

Sledilo je še veliko šal s strani šoferja, pripoved o problemih v Severni Irski ter vožnja nazaj v Belfast. Po hitrem tušu in še bolj hitro zmazanem falaflu, ki je bil na žalost edina pametna hrana, ki sem jo dala vase po zajtrku, sem se odpravila poti pubu McHugh's bar, najstarejšemu pubu v Belfastu. Fensi tej Start at Zero, da igrajo na takih lokacijah (o tem v kakšni vili s pogledom na morje so spali raje ne bi govorila). Žal so imeli fantje, no eni malo bolj kot drugi, tako kot jaz, prazne (telesne) baterije, veliko ljudi, ki bi jim energijo med koncertom dali, pa tudi na žalost ni bilo. Koncert ni bil slab, je pa nekaj manjkalo. Vseeno računam, da bo v Dublinu boljše. ;)

Trenutno se že nekaj časa vozim iz Belfasta nazaj proti Dublinu, kjer bom prespala še 3 noči, nato pa me že čaka povratek domov. Joj, kako gre hitro čas. Vseeno bo treba še čim več stvari videt, pa tudi kako pivo več spit, ker so 3 piva v sedmih dneh v državi kot je Irska, ki je znana po pivu in pivopitju, precej slabo povprečje. :D

Cheers, Kaja.


I'm sorry, no English this time, cause my brain is really low on energy. :) BUT, if you're a reader of the English-part of the blog and you would really like to know what I did on my 6th day of the trip, let me know and I will gather all my energy and write the English part too. :)

Cheers, Kaja.












Unknown

Vegan gourmands. Good beer lovers. Punk rock and folk music listeners. Blogging enthusiasts.

No comments:

Post a Comment