Travel: IRELAND (The End)


Po treh dneh (v glavnem) počitka, pospravljanja in kuhanja sem se končno spravila napisat še zadnjo objavo na temo potepanja po Irski. Za zaključek bi rada podala moje osebno mnenje, oceno celotnega potovanja ter odgovore na vprašanja, ki so se mogoče tekom branja objav pojavila v vaših glavah. :)

Recimo, kako je bilo potovati sama?
V bistvu, fajn. :) Dobra stran tega, da sem potovala sama je bilo definitivno to, da sem si šla pogledat reči, ki sem jih sama hotela videti, kadar sem jih sama hotela videti, počela stvari, ki sem jih sama hotela početi. Nobenega prilagajanja. Sicer ne pravim, da prilagajanje in potovanje v družbi ni fajn, je, vendar sem vedla, da bi tokrat z vidika način prehranjevanja to znal biti problem. Na žalost nimam nobene vegan prijateljice ali prijatelja in mislim, da bi bilo prilagajanje v tej smeri za nekoga, ki ne razume mojega načina življenja, preveč. Zato je tudi padla odločitev, da grem najraje sama. In kot sem rekla, tega niti najmanj ne obžalujem. Sama sebi sem bila super družba. :D Res pa je, da ko potuješ sam in nisi na nobenem mestu dovolj časa, da bi vzpostavil stike oziroma spoznal ljudi za druženje, zna bit potovanje precej tiho, polno razmišljanja in notranjih monogovorov. In mislim, da sm jih v desetih dneh potovanja imela več kot dovolj. ;)

Pred odhodom sem bila zelo zaskrbljena kako bo z vremenom, saj kot vemo, zna bit vreme na Irskem zelo nestabilno. Z veseljem lahko povem, da je bilo v 75% vreme popolnoma sončno, v ostalem delu pa večinoma oblačno, dež pa sem imela samo eno jutro ter par minut enega popoldneva. V glavnem, lepše vreme kot bi kadarkoli lahko pričakovala in definitivno vreme, ki je moje potovanje samo še polepšalo. :)

Glede hostlov nimam pripomb. Res pa je, da sta bila oba hostla v Dublinu velika in neosebna, res pa da v centru mesta, minuto od glavne avtobusne postaje, ter poceni. Hostel v Galwayu (ravno tako ob glavni avtobusni postaji) je bil manjši in najbrž bolj primeren za druženje in spoznavanje ljudi, sem pa na žalost spala tam samo eno noč. Če pa kdorkoli načrtuje potovanje v Belfast in spanje v hostlu, absolutno priporočam hostel Vagabonds. Sicer se nahaja nekoliko bol v južnem delu mesta, mogoče 10 minut stran od glavne avtobusne in železniške postaje, definitivno pa je to bil hostel v katerem bi z veseljem še kdaj prespala. Vsi gostitelji so bili zelo prijazni in gostoljubni, goste so klicali po imenih in se z največjim veseljem zvečer družili z njimi. Dobra stran tega hostla je bilo sigurno to, da ni bil velik in da je imel prijetno dnevno sobo, ravno ob kuhinji in jedilnici in smo se lahko tako zvečer vsi, gostje in zaposleni, družili. Ravno tako so bili vsi gostje (z razliko od gostov v velikih hostlih) prijazni, vedno pripravljeni na klepet in spoznavanje novih ljudi, novih držav  Torej, če bi kdo rad šel v Belfast, spal v prijetnem, "feels-like-home, če ne šteješ, da spiš na pogradu" hostlu in spoznal nove, zanimive ljudi (kot recimo Poljakinjo, ki je s seboj imela harfo ter jo eno popoldne igrala v sobi, tako da sem se počutila kot v pravljici, ko sem prišla v sobo oziroma Belgijca, ki je rekel, da ima brata in da brat ima družino in službo, in da posledično on samo potuje, saj se mu ne zdi, da je smiselno, da bi bila v družini dva umirjena družinska človeka) je hostel Vagabonds odlična izbira. ;)

Prednost tega, da spiš v hostlih je tudi dejstvo, da imaš na voljo kuhinjo (če seveda izbereš takšen hostel) v kateri si lahko sam pripraviš kosilo oziroma večerjo, kar je meni zelo prav prišlo. Kljub temu, da sem pred odhodom naredila relativno obsežno raziskavo o tem, kje bi lahko dobila vegansko hrano, sem na koncu ugotovila, da je vseeno bolj enostavno (in tudi bolj poceni), če si kar sama kaj skuham oziroma, na žalost, kdaj tudi kakšen obrok izpustim. Za vegana mislim, da je Slovenija veliko bolj prijazna država, tako z vidika ponudbe restavracij kot tudi z vidika hrane, ki je dostopna v trgovinah.

Kar se pa tiče same države … da je Irska izjemna država ne bom razlagala, saj se mi zdi, da vam je to bilo lahko jasno iz prejšnjih objav ter slik. V kolikor Irske še niste obiskali, jo definitivno morate, priporočam pa, da se, če se le da, čim več zadržujete na podeželju, na obali ali kjerkoli drugje izven mest. Belfast in Dublin (z razliko od Galwaya) me nista ravno prepričala in če bi še enkrat šla na Irsko, kar upam, da se bo zgodilo, bi si najbrž raje poiskala kakšen Airbnb na podeželju, po možnosti v manjši hišici z idealnim travnikom.

Do takrat pa …


Cheers, Kaja.

Unknown

Vegan gourmands. Good beer lovers. Punk rock and folk music listeners. Blogging enthusiasts.

No comments:

Post a Comment