Travel: IRELAND (Day 7 & 8: Dublin)

Tokrat dva dneva v enem. Oba sta namreč bila namenjena ogledovanju Dublina in njegovih znamenitosti. Mislim, da bilo to, da bi po vrsti naštevala, kaj vse sem vidla, nekoliko brezveze. Tako da bom pustila, da zgodbo povejo kar slike.

Zanimiva zgodba, ki pa jo moram povedat je pa ta: ena izmed postojank na včerajšnji poti je bil tudi park St. Stephen's Green. Vreme sicer ni bilo preveč lepo, vendar do takrat samo oblačno, v istem trenutku, ko sem stopila pod drevesa, pa se je z neba ulilo kot iz škafa. Tako sem se malo sprehajala po parku, visoka drevesa pa so mi delala streho nad glavo. Ravno ko sem stopila iz parka pa se je dež umiril, tako da streha ni bila več potrebna. Kot naročeno. Zaradi utrujenosti sem kmalu zavila v pub, za katerega velja da ima široko ponudbo lokalnih butičnih piv. Idealen pub zame, bi se dalo rečt. Če verjamete, ali ne, se je ob prvem požirku piva Goin' Out West (Double IPA) pivovarne Galway Bay Brewery skozi oblake pokazalo sončke in se potem ni več skrilo. Očitno še tako muhasto irsko vreme lahko izboljša dobra piva. ;)

Danes je bil spet oziroma je še vedno super sončen dan, ki sem ga ravno tako izkoristila za sprehod po Dublinu. Trenutno pa sem v hostlu in nabiram nove moči, saj so na poti proti Dublinu fantje iz Start at Zero, tako da bom popoldne in večer preživela v njihovi družbi, za kar pa seveda rabim kar veliko dozo energije. :)

Cheers, Kaja.

Obilno kosilo v restavraciji Govindas

Slavni The Temple Bar, po katerem se imenuje tudi predel Dublina, kjer se nahaja

Molly Malone (in njene zdrsane melone)

St. Stephen's Green

Naključne lepe stavbe

Ravno tako

Oscar Wilde

Spomenik v spomin na veliko lakoto

Ravno tako

Pub The Brew Dock


Dublinska igla

James Joyce

Prezbiterijanska cerkev in vhod na Vrt spomina

Vrt spomina

Prezbiterijanska cerkev

Stara destilarna Jamesona

Smithfield Square

Katedrala Sv. Patrika in park pred njo

Dublinski grad

I'm sorry, no English this time, BUT, if you're a reader of the English-part of the blog and you would really like to know what I did on my 6th day of the trip, let me know and I will gather all my energy and write the English part too. :)

Unknown

Vegan gourmands. Good beer lovers. Punk rock and folk music listeners. Blogging enthusiasts.

No comments:

Post a Comment